نارسایی کافی: چرا وزن کم می شود پس از دیالیز دیابتی
نوشته شده توسط : Andy

نارسایی کافی: چرا وزن کم می شود پس از دیالیز دیابتی

از دست دادن وزن یا نداشتن رکورد در زندگی هر کس. Так делают диализные пациенты. Потеря веса، قطعا، хорошая новость برای دختران، اما، به نظر می رسد، این نه در افرادی که در دیورتیز перитонеального диска. چرا بعد از دیالیز میمیرم؟ خواندن و پیدا کردن پاسخ خود مستقل!

دیالیز پریتوئنال

Диагностика перитонеального - это процедура замены почек для удаления отходов из вашей крови. او استفاده می شود، وقتی که قرص های خود را از دست دادند. در این درمان، عروق کرونر در داخل شکم زیر شکم شما پر از خلط با استفاده از مایعاتی است که به داخل شکم نفوذ می کند و از آن خارج می شود.

ضعف عمده دیالیز پریتونال تنها فیلتر کردن مواد معدنی در خون است. از یک طرف، PD نمی تواند مشخص کند که مواد معدنی، مفید یا ضایعات است، بنابراین آن را حذف برخی از مواد معدنی مورد نیاز همراه با دفع زباله. صرفه جویی در مصرف غذا باعث کاهش وزن است.

از سوی دیگر، پروتئین نمی فیلترهای متوسط ​​و بزرگ اندازه گیری در خون، که باعث ایجاد معالجه در بدن است. این ممکن است بدن شما را خراب کند و بار بر سلامتی شما افزوده شود. این باعث افزایش ریسک کمبود و افت وزن می شود.

Плохой аппетит

یکی دیگر از دلایل کاهش وزن در دیالیز PD - افتخار است. به این معنا که، به نظر می رسد که بیماری مزمن رشد می کند، بر سیستم عصبی تاثیر می گذارد، باعث ناراحتی و ناراحتی می شود. و همچنین آرامش آرامش بخش است. پس از پی دی اف این سیستم ممکن است دچار آسیب شود، که قبل از آن، که باعث افزایش خطر وزن کم می شود.

آیا هر گونه پیشنهاد در مورد از دست دادن وزن وجود دارد؟

- دیالیز پریتوئنال کمک می کند تا زندگی بیماران مبتلا به نارسایی کافی. با این حال، اگر فقط مورد استفاده قرار گیرد، می تواند اثرات مختلف جانبی را نشان دهد. به شما پیشنهاد می شود با سایر روش های دیگر، مانند چینی گیاه پزشکی، برای کنار آمدن با اثرات شیمیایی درمان کنار گذاشته شود.

- کنترل دیابت و تمرینات سلامت کمک می کند تا بهترین پیوند و بهترین وزن باقی بماند.

- برای حذف متوسط ​​و بزرگ toxins در خون، شما پیشنهاد می شود ترکیب روش های دیگر خون گیری، مانند hemofiltration، تبادل پلاسمایی، جذب ایمنی و غیره.

با قرار دادن سوالهای خود در پایین و یا صحبت با پرسنل آنلاین خود، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دیالیز پریتونال و مدیریت سلامت روده، پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707 پیدا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: